وبلاگ آموزشی در حد لیگ برتر(داستان,شعرو...)

ترک موز و نمک برای دختر دار شدن

1390/5/27 12:52
نویسنده : مامان پسر
386 بازدید
اشتراک گذاری
ترک موز و نمک برای دختر دار شدن زناني كه قصد بارداري دارند و ترجيح مي‌دهند فرزندشان دختر باشد بايد مصرف مواد غذايي غني از سديم و پتاسيم مثل زيتون‌ها، ماهي دودي، پنير آبي، سيب زميني، گوشتهاي فرآوري شده، نان و پاستا را كاهش داده و در عوض روي مواد غذايي غني از كلسيم و منزيم متمركز شوند.
 
 سلامت نیوز: پژوهشگران مي‌گويند: اگر مي‌خواهيد صاحب فرزند دختر بشويد مصرف نمك و موز را ترك كنيد و در عوض به رژيم غذايي خود لوبيا و پنير سفت را اضافه كنيد.
 
 به گزارش ايسنا، محققان دانشگاه ماستريچ در هلند در اين پژوهش دريافته‌اند: زناني كه قصد بارداري دارند و ترجيح مي‌دهند فرزندشان دختر باشد بايد مصرف مواد غذايي غني از سديم و پتاسيم مثل زيتون‌ها، ماهي دودي، پنير آبي، سيب زميني، گوشتهاي فرآوري شده، نان و پاستا را كاهش داده و در عوض روي مواد غذايي غني از كلسيم و منزيم متمركز شوند.
 
 به گزارش روزنامه ديلي ميل، مواد غذايي حاوي مقادير بالاي كلسيم شامل ماست، پنير سفت، ماهي آزاد كنسروي، اسفناج، بادام،‌ جو، كلم بروكلي و پرتقال هستند. همچنين حبوبات مثل لوبيا و غلات سبوس‌دار حاوي مقادير زيادي منيزيم هستند.
 
 اين محققان تاكيد كردند كه رژيم غذايي پدر هيچ تاثيري روي جنسيت كودك ندارد.
 پژوهشگران در اين تحقيق 5 ساله 172 زن اروپاي غربي از 23 ساله تا 42 ساله را تحت مطالعه و بررسي قرار دادند و به اين نتايج علمي دست يافته‌اند
 

 منبع پروهشگرن زایمان
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)